Bestilling

Kaffen er klar!

Kaffen bestilles at udfylde bestillingsformularen her. Ved bestillingen fremsendes faktura til betaling med bankoverførsel.

Prisliste

Hele bønner

1000 g, mellemristet, hele bønner: kr. 130,- (kr. 104,-)

500 g, mellemristet, hele bønner: kr. 70,- (kr. 56,-)

500 g, mørkristet, hele bønner: kr. 70,- (kr. 56,-)

Malet

500 g, mellemristet, malet: kr. 70,- (kr. 56,-)

Kirkekaffe, 500 g (mellemristet, malet): kr. 70,- (kr. 56,-)

Kirkekaffe, 16 x 500 g (mellemristet, malet): kr. 1.120,- (kr. 896,-)

NB: Pris i parentes er ekskl. moms.

Priserne er ekskl. fragt, som beregnes efter PostNords takster.


Husk at bestilingerne er fleksible med hensyn til antal.

Bestil her.

Betalingsfristen er 8 dage efter forventet levering.

Hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev, så du påmindet om at bestille ved måned. Tilmeld dig nyhedsbrev her.

Kaffen

café directo er dyrket i området El Coyolar i Matagalpa-regionen i Nicaragua.

Kaffen vokser i 600-900 meters højde. Kaffen er vasket efter fermenteringen og klassificeret som SHG og sorteret efter europæisk standard.

Kaffen er mellemristet.

Handelsbetingelser

Betaling

Ved modtagelse af ordre fremsendes faktura.

Faktura betales inden levering med bankoverførsel.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Levering

Bestillinger gennem Kaffeklubben sendes normalt den første uge i måneden. 

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

café directo ApS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering

Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

café directo ApS

Thyrasbrøndvej 1

8382 Hinneurp

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

 Fortrydelsesret

Varer fra café directoApS produceres efter ordre.

Ordre til levering i det kommende kvartal kan fortrydes indtil den sidste hverdag i indeværende kvartal.

Meddelelsen skal gives pr. mail på kbn@cafedirecto.net. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. 

 Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kbn@cafedirecto.net.